Sunday, February 8, 2009

Salam Perjuangan

Pertamanya saya mengucapkan terima kasih kepada pihak sekretariat Biro kerana berusaha supaya tertubuhnya blog Biro Hal Ehwal Keahlian , Cawangan dan Daftar Pemilih PPU Maran ini. Semoga dengan adanya blog ini akan memberi ruang kepada ahli pemuda dan juga bukan ahli pemuda yang ingin mendapatkan maklumat, berkongsi idea dan juga bertukar fikiran dengan pihak Biro dan juga Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian.

Walaupun penubuhan blog biro ini bolehlah dikatakan agak lewat dan ketinggalan zaman tetapi yang mustahaknya ialah kemampuan untuk menerima perubahan dan pandangan masyarakat yang sentiasa memerhatikan parti UMNO ini terutama golongan mudanya. Oleh yang demikian saya menyeru pihak sekretariat dan juga ahli pemuda menggunakan sebaiknya peluang yang ada untuk memperbaiki dan juga memberi khidmat yang terbaik kepada kepada masyarakat di luar sana. Selaku pengerusi biro saya sedar bahawa tidak mungkin semua masalah akan dapat diselesaikan dalam masa yang singkat tetapi jika semua pihak berusaha dan berpadu tenaga, Insyaallah segala halangan akan dapat di tempuhi.

Sebagai pewaris perjuangan Agama dan bangsa, saya berdoa dan menyeru kepada diri saya, rakan seperjuangan dalam biro, AJK PPU Bahagian dan juga ahli pemuda sekelian supaya sentiasa ikhlas dan tawadduk dalam perjuangan. Segala permasalahan Insyaallah dapat diselesaikan dengan bermesyuarah dan kerjasama. Selamat bekerja dan berjuang demi Agama, Bangsa dan Tanah Air..

No comments:

Post a Comment