Friday, January 22, 2010

program ceramah PPU di jengka 2





tahniah CTB ucapkan kepada PPU maran kerana dapat meneruskan program ceramah dan penerangan isu-isu semasa di bilik gerakan JKKK jengka 2. turut hadir dalam sessi tersebut adalah pengerusi JKKK jengka 2 saudara Mat Napi bin Keria ketua pemuda cawangan jengka 2 dan ahli-ahli nya.

Selain ceramah program ini juga memberi peluang kepada pemuda cawangan untuk berdialog dengan kepimpinan PPU Maran untuk meluahkan segala permasalahan yang ada dikalangan pemuda itu sendiri. Setelah segala permasalahan di jawap oleh Pemangku Ketua Pemuda Maran, program di teruskan dengan sessi ceramah yang di sampaikan oleh saudara Saiful Anuar selaku pengerusi biro agama PPU maran yang menceritakan tentang isu penggunaan khalimah ALLAH oleh kristian. Penceramah kedua pula saudara Alinuddin bin ismail membawa isu politik semasa yang digembar-gemborkan oleh pembangkang sekarang.

pendekatan yang sedemikian patut diteruskan untuk memberi peluang kepada ahli pemuda cawangan untuk bersuara dan mengetahui cara untuk menyelesaikan masalah mereka selain daripada merapatkan hubungan diantara kepimpinan pemuda maran dan ahli cawangan .

No comments:

Post a Comment